Меню
м. Харків, пр. Ювілейний 54А
Наша адреса:
м. Харків, пр. Ювілейний 54А
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-пт - 09:00 - 18:00
  • Сб -Вс - вихідний

Обмін і повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може повернути придбаний товар назад в магазин протягом двох тижнів після продажу. Якщо не підійшов розмір, покупець незадоволений забарвленням або фасоном, менеджери компанії «Bolyar» завжди підуть назустріч своїм клієнтам, і зроблять своєчасну заміну або повернення при дотриманні наступних умов:

  • товар повинен мати належний зовнішній вигляд;
  • збережена упаковка і виробничі ярлики;
  • повинні бути додані документи, що підтверджують факт покупки в компанії «Bolyar».

Де і як можна зробити повернення або обмін?


Жителі Харкова і області можуть звернутися за адресою: 61000, г. Харьков, проспект Ювілейний 54а, оф. 115. Офіс компанії «Bolyar» працює з 9 до 18 годин, вихідний - субота і неділя. Для здійснення процедури повернення необхідно мати при собі паспорт. Гроші будуть видані в той же день, якщо з яких-небудь обставин в касі не виявиться потрібної суми, максимальний термін обміну або повернення грошей - 14 днів з моменту отримання вашої посилки нашим кур'єром.

В яких випадках неможливо зробити повернення або обмін?

На жаль, ми не можемо обміняти товар або повернути за нього гроші в наступних випадках: якщо виріб був у вжитку; якщо товар виконаний за індивідуальним замовленням; якщо на одяг нанесений логотип компанії; якщо порушені ярлики і пломби; якщо товар зіпсований товар, виняток становить заводський брак; якщо виріб, не відповідає своєму первинному кольору, через вплив хімічних речовин та інших зовнішніх факторів; якщо відсутня розрахунковий чек, що підтверджує покупку товару; якщо пройшло більше 14 днів після покупки.

Гарантія на товар неналежної якості Компанія «Bolyar» гарантує якість своєї продукції. У разі виявлення виробничих дефектів покупець має законне право звернутися з претензією протягом гарантійного терміну і обміняти товар або повернути за нього гроші.

Гарантійні зобов'язання не поширюються при наступних видах дефектів:

  • якщо порушені правила експлуатації і недотримання умов призначення товару;
  • якщо на виробі є порізи і механічні пошкодження;
  • якщо виріб деформовано в результаті неправильної прання або з іншими дефектами, викликаними з вини покупця;
  • якщо товар піддавався ремонту до пред'явлення в магазин.

Обміну та поверненню не підлягають товари, включені в список непродовольчих товарів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р № 172, де в статті 14 Закону УРСР "Про захист прав споживачів" можна ознайомитися з переліком товарів неналежної якості, що не підлягають обміну або поверненню.